Hej hej! :D

Jag har lite svårt att veta vad jag ska blogga om! kan ni hjälpa mig lite haha!?
 
Jag brukar ju nästan alltid skriva om hur det gick när jag ridit, men det blir lite långtråkigt för er läsare i slutändan. Jag kommer att fortsätta att skriva dom inläggen för att jag tycker det kan vara lite roligt att se tillbaka i arkivet, på vad man gjort o.s.v. Så jag skriver dem mest för min skull och för Priffes gamla ägare som jag tror tycker det är lite interessant att läsa! Haha :D så nu kommer det:
 
Priffe red jag ut med, tillsammns med två vänner. travade och skrittade. Han var super duktig, förutom när han bara ville trava iväg i full fart för att han tyckte det nog var ganska roligt att få vara ute på ridvägarna,Men det blev bättre ju mer jag travade och gjorde halvhalter haha! Han fick sig ett litet bralledamp också.... blev lite arg på honom då, men kunde inte låta bli att skratta!  Det var ett tag sedan jag red ut mer än bara en kort skritt runda! :D Så det var jättekul iallafall :D
 
 
Åhh ponnyn är Busiiig!<3
 
 
Emelie


Kommentarer
Maria

Heeej! Vad roligt att du tänker på mig :D! Ja, jag tycker att det är jättekul att följa Priffe på bloggen, dessutom är det inte helt omöljigt att Priffes uppfödare också gör det :).
Kan tänka mig att Priffe tyckte det var roligt att komma ut i skogen och busa lite. Det är inte fel att han får sträcka på sig lite ibland och galoppera på ordentligt ute i skogen, han blir så mycket finare och arbeta med resten av tiden :), enligt mig ;). Låter som allt är bra för övrigt och som vanligt önskar jag er all lycka! Kraamisar Maria

Svar: Han tyckte det var RIKTIGT kul kan jag säga haha! Jag med för den delen! Kraam!
emelie adielsson

2012-10-29 @ 12:46:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0