Hej hej!

Uppdatering från skolan!

När jag kommer hem kommer bilderna på Bobby! Priffe skrittar jag ut med idag eller övar mer på sidvertsrörelser med honom! Det är så bra att göra det nu när jag bara ska skritta med honom! Han behöver lära sig att skänkeln i sidan inte bara är full fart fram. Så har fått lite hemläxa av en jag känner som ridit många unghästar, och jag uppskattar all hjälp jag kan få! För det är trots allt min första ungponny och det är mycket annorlunda från den äldre hästen! :)
Sen är jag själv faktiskt ganska duktig på att komma på lösningar själv och jag kan lära mig själv ganska bra, förutom att det tar lång tid att lära mig haha!

Men har iaf skolans val och ska egentligen plugga men det går ju bra... ! :)


Men ha det gött! / Emelie






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0