Helgens planer!

Idag:
Skola, sedan hem och hämta mitt ny tvättade täcke och kläder till mig. Sedan iväg till stallet för att hjälpa Evelina när hon ska rida igenom Winnie inför lördag. Efter det blir det bad för Winnsson, och putsning av utrustning. Både hopp- och dressyrutrustning ska bli rena. Sedan bär det hem till Evelina för att sova där.
 
Lördag:
Evelina ska tävla Winnsson i strömstad så det blir att åka långt... Hon ska rida LB:1 & LA:1. Det ska bli riktigt kul att se lille man på dressyr banan. Kommer bli en lång dag. Antagligen mycket mobil uppdatering, för jag kommer inte hinna att göra inställda... 
 
Söndag:
Ska jag till gråbo och hoppa en cr på 90 & 100 cm. Ska bli kul, är riktigt taggad ;) Satsar på kontrollerbara rundor med ett bra flytt. När jag kommer hem så ska jag plugga så ni vet varför uppdateringen kommer vara låg. Emelies dataladdare är sönder + hennes telefon det är därför hon inte kan uppdatera just nu, men hörde att hon skulle köpa ny laddare i helgen. Vi hoppas på det bästa! 
 
Märker att inlägget blir luddigare och luddigare, bara för jag är så himla trött.
 
Kram Alexandra
 
 
Söten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0