Hoppträningen & Norge!

Igår på hoppträningen gick det både bra och dåligt. Skulle hoppa en teknik "bana" eller vad man ska säga och det gick klockrent förutom sista språnget då jag inte hängde med. Winnie lyssnade jätte bra och var snabb att reagera på min hjälper. Sedan skulle vi hoppa en serie. Winnie håller på att testar mig så han springer förbi och ser vad jag gör. Så han sprang förbi ett antal gånger. Men igår när jag sa till honom ordentligt så hoppade han allt sedan. Har film på när jag är jätte nära på att flyga av. Ska se om jag kan lägga upp filmen i helgen.

Idag så åker jag till Norge med familjen för min mormor fyller 80 år. Kommer hem igen på tisdag kväll tror jag. Anna och Emelie tar hand om Winnsson! Tack! Kommer sakna min guldklimp! <3

Fattar inte varför bilderna lägger sig ner när jag lägger in dom på appen, någon som vet? :)

Kram Alexandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0