Låten kmr att spelas 134 gg om! <3

 
 
 
åå satte på radion och hörde denna låten! Älska Lyssna på texten och lär! Alla ni människor som snackar blajja!
 
It started with a whispear
Everybody talks
i can hear the chit chat
everybodys words got in the way
Al the trasch talk make me itchin
 
Min hjärna går på högvarv nu! Måste skriva av mig!
 
Finns det någonting jag hatar innerligt är det prat bakom ryggen! tissel tassel och sådant skit! Jag har själv varit duktig på det.. Jag erkänner!
 
Man snackar skit om någon med en annan, men herregud det är ju okej? Eller, det är ju inte så att hon får reda på det HALLÅ?  men två dagar senare får man reda på att nån snackat blajja om dig själv! shit nu jävlar! snacka den skit om MIG! Då är det helt plötslig inte okej! Dags att börja tänka efter nu kanske?
 
 
Och så har vi ju detta falska beteende om när person a snackar om person b med person ö! och sen nästa dag så är person a och ö bästisar med stackars person b som inget vet om a och ö:s lilla samtal igår! SÅ FALSKT
Sådant beetende är jag lång ifrån idag! Jag säger det med handen på hjärtat att jag har bättrat mig oerhört mycket pga egna upplevelser! sånt här förekommer varje dag!
En annan sak är att ha åsikter detta jag skriver nu är min åsikt! men har jag en åsikt om en människa så håller jag det för mig själv jag tissel tasslar inte om min åsikt bland folk, Det är FEL! För kommer det ut bland folk då är det = prat bakom ryggen! om det inte är något posetivt sattsäga! :D  Jag vill bli ännu bättre på detta, För jag erkänner igen, det kan slinka ur en ibland . Jag mår skit mentalt efteråt! Håller mig utanför sånt här så gott det går helt enkelt och jag lyckas faktiskt! och då, DÅ kan man vara stolt över sig själv! Håller ni med mig eller?
 
Jag kan säga att två personer som jag fått så mycket inspiration att ändra mig från var jag var för 1 år sedan är Linn olsson och Nellie berntsson! Faktisk.t och jag kan slå vad om att dessa två människor har inspirerat många fler! + Mina egna upplevelser från denna terminen det har fått mig att tänka extra mycket på det och att hålla de vänner jag vet är mina vänner nära! och att faktiskt öppna ögonen för att se vad som händer egentligen!  
 
Behandla andra som du själv vill bli behandlad! With respect!  Det ordspråket har jag vetat sedan dagis! det är först nu jag verkligen fattar vad det innebär!
 
Emelie Adielsson
 
  by the way så blir jag lycklig av låten på något sätt?
Jag sitter är och försöker sjunga med en låt man bara kan delar av meningarna, försöker hänga med och sjunga med en hes röst! Jag slår vad om att mamma och pappa skrattar åt mig nu haha! Men jag kan faktiskt hela refrängen nu! Yää!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
olivia

Jag håller med dig till fullo! bra skrivet! :D

Det hade varit jättekul om du skriver mer sånna har inlägg, om åsikter typ!Det är bra att det finns personer som inspirerar, du inspirerar nu!

2012-10-18 @ 23:13:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0