Mycket!

Det är galet mycket i skolan just, slutar runt 3-4 nästan varje dag. Kommer till stallet runt fem dom dagarna jag slutar fyra och där läggs det ungefär tre timmar. När jag kommer hem blir det äta och läxor. Oftast går jag direkt i sängen efter det. Men jag måste hitta tid till bloggen. Tycker det är riktigt roligt att blogga speciellt när vi får så mycket respons med kommentarerna.
I love it!

Kände att jag behövde uppdatera er om varför uppdateringen är som den är. Imorgon blir det hoppträning för Christian Bengtsson halv 4 :) Ska bli kul att testa att rida för honom. Har nästan bara hört bra om honom. Hoppas att det är så också : D

Nu måste jag verkligen sova, vi hörs imorgon! Godnatt!


Kram Alex

Jag och mina vackra vänner!



Kommentarer
Anonym

Åh! Du måste Sicka konffa bilderna t mig!:D

2012-10-19 @ 09:12:42
URL: http://dressyrewes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0