time to sleep!

Ska nana när som helst! Men känner mig tvungen att skriva lite till bloggen först! Tänkte lägga upp lite filmer på Priffe och sånt om det inte hade tagit 4 timmar att få upp dom på youtube från min data och att videofyme gör dom något med? Men vi får se! tror inte jag orkarr fakitiskt hehe..
 
Priffe hade en riktigt lös baksko, så en i stallet som gått sån där hovkurs ska hjälpa mig att ta loss skon och ta bort sömmarna! känns dumt att låta skon sitta kvar när den är såpasss lös som den är. men hovis kommer och skor Priffe på lördag, Han kunde inte komma tidigare... 
 
Kommer att försöka vara snabb i stallet imorgon, för jag tänkte ta mig en springtur., Det finns inget bättre än att få upp ett flås och bara springa, rensa tankar och må bra! love it! Det ger även så mycket till ridningen att vara tränad!! MeLike! :D
 
 
 
Emelie - Jag får ursäkta om jag skrivet nåt konstitg men jag är väldigt trött! haha
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0