Trött!

Klockan är bara 8 och jag känner för att lägga mig och sova!,
 
Men jag har haft så mycket att göra idag.
bland annar tränat för Chrisian Bengtsson med Bobby, lite hopp och markarbete! Kan väll inte riktigt säga att det gick super. Lite av Bobbys gamla vanor kom tillbaka.... Typ dra iväg i galoppen åt ett annat håll. Men det var ändå bra att problemen kom upp när jag hade tränare där! Christian frågade mig även om han var svår, för han tyckte det såg lite så ut men att jag gjorde väldigt bra ändå ! Men jag skulle inte vilja säga att Bobby är svårriden, För jag vet inte riktigt hur jag ska förklara eller på vilket sätt han är svår, Mer en att han är speciell. Och att han inte ALLS är en 5kr ponny som bara gör! Utan här är det övertydliga hjälper, koncentration, Man måste RIDA Bobby och jag tror jag slarvade lite idag vilket inte känns så bra, tror jag var lite nervös hehe! :D Men jag ska defenetivt träna mer för honom även med Priffe sen!
 
 
Nu på söndag ska jag träna hoppning för Augusta med Bobby också! Det ska bli väldigt interessant hur det går... Om man säger såhär, Han har aldrig varit i en manege, aldrig sätt andra hinder en dom vi har i vårat stall.
 
 
 
Nu står iaf Bobby nyduschad i stallet. och Priffe ryktad och färdigpromenerad! Imorgon ska han longeras eller tömköras inte riktigt bestämt mig en, Bobby rider jag i paddocken. galoppera honom på volt igen och då ska han banni mig gå! går det bra tar jag och rider ut sista minutrarna och sträcker lite i galoppen! :D
 
Emelie


Kommentarer
Alva

Hej! Jättefin blogg verkligen!
Det skulle vara jättesnällt om du ville gå in på min blogg ställa några frågor i frågestunden! Det är inte det nysatse inlägget, men ganska nytt :D
Skulle vara supersnällt, kram!

2012-10-13 @ 13:57:47
URL: http://alvac.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0