19.37

Jag har haft grymt bra flyt idag! Istället för att rida ut med Bobby red jag i paddocken med Hanna..
Jag ville inte rida ut ensam haha!
 
vi hoppade!
 
jag som sa att jag inte skulle hoppa på ett tag haha! men idag kändes det så Hääääääär bra! Han fick beröm och morot typ efter varje språng och när han var duktig, Och det blev an helt annan inställning! Hade knappt någon kontroll på slutet, Han blev lite pigg och stark! Hahaha, men häldre det en att han vägrar redan 10 m innan hindret! Idag sög han verkligen! och Jag bara njöt av att sitta på hans rygg!<3 Vi tyckte att det var roligt!
när jag värmde upp honom var han väldigt duktig! jag galopperade på en liten volt utan problem och han bar sig riktigt bra! Så satte allt! kommer film! 
 
Hovslagare ska förhoppningsvis komma imorgon! och slå på nya dojjor! :D
 
 
Transporten blev jätte fin och ren! Fotocentret blev kanon!
 
Älskat dagen altså! :D
 
Emelie
 
Mumma<3!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0