Förlåt!

Jag är tillbaka! Förlåt för att jag inte bloggat på hela veckan. Har inte hunnit o.s.v. Torsdag till fredagvar alla vi nior på vandring! 3 mil typ.... det var det värsta jag någonsin varit med om! OCH VI TÄLTADE ute nu!!!! det var så j#vla kallt... Hatar och vandra och kommer aldrig att göra det igen!!!
 
 
Priffe har tappat en sko, igen.. Haha!
 
 Och vet ni vad!! Jag och Bobby ska göra våran tävlingsdebut nu i oktober! Det här är roligt! Allt har funkat bra med honom under veckan nu. Var lite knackligt ett tag som jag skrev om. Har bara myst med honom och varit ute med honom! så nu taggar vi om!! Det ska bli jädrnas kul!!! :D
 
Priffe får då stanna hemma haha! Söten är den bästa ponnyn någonsin!! :D Jag har verkligen börjat hitta mer och mer knappar och i det har han även börjat testa mig lite, inte testa på negativt sätt, utan lite mer att vi testar varandra om ni fattar vad jag menar? Det kommer bli bra det här!! :D
 
 
Fina underbara fantastiska ponny<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0