Glad Tjej Här!

Fick detta på fb :)
 
Hej Alexandra! Jag tycker du verkar vara en underbar människa. Tyvärr har jag ju inte hunnit "lära känna dig" så mycket, men jag läser eran blogg och kollar alltid dina bilder! Det hade vart väldigt roligt att träffa dig, du är en sådan människa som jag gillar, verkar det som! ^^

Tycker du och Winnie har gjort ett helt otroligt bra jobb. Jag grät när jag läste att Linn skulle sälja han, och det var jobbigt att veta att han inte skulle vara hos Linn längre. Men när jag läst din blogg ett tag kändes det faktiskt toppen! Du verkar vara en jättebra tjej, och ni tillsammans kommer komma långt, det är jag övertygad om!

Kram!
 
 
 
Hur glad blir man inte? :D
Tack så JÄTTE mycket!

Kram Alexandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0