Hej hej!

Kära bloggläsare jag måste ursäkta att jag ej bloggar så bra, kommer inte kunna göra det på ett tag heller... Har 3 prov denna vecka + 2 glosförhör med text, 2 av proven är avklarade. kändes bra haha! men har en hel del att plugga till nästa vecka också, då vi laddar om för två nya prov och läxförhör i tyskan, oj glömde matteläxan till torsdag också.....
Jag tror jag smäller av hur mycket ska lärarna lägga på oss egentligen? vi måste väll få leva lite också eller? men men det måste göras, och göras ordentligt.. 
 
Priffe fick iallafall på sig sin sko idag, Rider varken honom eller Bobby idag, Plugga står på schemat! Imorgon skrittar jag ut med Priffe och Bobby får stå igen. på torsdag får båda stå, ska sälja kakor på föräldramöte på skolan lame... På fredag är det studiedag och då rider jag lugnt med båda ponnysarna!
 
Dessa två veckor framöver kommer jag att lägga bloggen på hyllan lite samt kompisar Haha ponnysarna och skolan går långt före nu! så puss och hej! :D kommer titta in så ofta jag hinner! :D
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0