Hemma!

Är hemma efter en lång men rolig dag. Först var det vildmarksleden, som gick så mycket fortare än vad jag trodde. Sedan var det direkt till stallet där jag möte Evelina. Vi snackade om allt möjligt. Mysigt!

Sedan fixade jag alla grejer, gjorde i ordning Winnie inför träningen. Fy fan vad bra träningen gick. Det var mycket tekniska linjer. Med mycket lydnad. I slutet satte vi ihop allt. Och då filmade pappa ska se om jag kan lägga upp den :) Vi är starkare än någonsin nu. Taggar inför lördag som ska tillbringas på Troja Horse Arena!

Imorgon kommer inte uppdateringen vara på topp (inte för att den har varit det under hela veckan) för jag kommer tillbringa kväll i stallet för att fixa inför tävlingen. Men ska försöka uppdatera något iallafall.

Vi hörs!
Kram Alexandra (som har bildbrist)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0