Hmm!

Jag är verkligen dålig på att komma på rubriker.  Kom på nu att iskolan lärde vi oss att man ska sätta rubriker efter man har skrivit texten. Kanske något att tänka på. :)
 
Har iallafall inte varit i stallet sedan söndags och idag var jag jätte taggad på att rida men icke sa picke. Under gympan i skolan fick jag migrän anfall. Och det slutade med att min syster tog Winnie idag.... Hoppas jag får rida honom imorgon så jag hinner rida innan hoppträningen på torsdag. Hela min planering går i krachs när sådant här händer. Ska försöka få tag på en rak maskin i veckan också så lille Winnsson inte behöver se ut som en nalle björn ;) Problemet är bara att jag aldrig har rakat någon häst så det kommer se katastrof ut. Det problemet tar jag senare.
 
Har bloggtorka så undrar vad ni vill läsa om? Ska försöka fixa film på stallet snart men som sagt vill jag inte filma någon annan så ska försöka fixa det så snart som möjligt :)
 
Kram Alexandra
 


Kommentarer
Sissela

Om du inte vill raka själv kan du fråga Michelles mamma, hon har rakat ganska många uppe hos oss för 200-300

2012-09-26 @ 09:46:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0