Koppla av!

Red i skogen idag med Priffe istället, Hanna och Läcker och Becka med Otto var med! Och jag kan säga att jag vart posetivt förvånad över vilken koll Priffe har på sina ben i massa terräng! Visst snöpplande han till massa gånger men jag trodde det skulle vara mer! Haha! Äskar mitt hjärta!<3 Bobby vilade idag, myste endast lite med honom, Har börjat gå väldigt mycket utför för oss ett tag nu speciellt i hoppningen, Han vill inte alls längre! Han som alltid tyckt det varit roligt, Men jag har hoppat väldigt mycket med honom så han har förmodligen tröttnat lite... så bestämde mig för att låta honom vila helt från mig! Kommer bara att mysa och rykta och gå ut på promenader ett litet tag nu Sedan kommer jag bara rida ut MASSA! Utan motgångar kommer inga framgånngar! försöker jag tänka! Ska nu lägga mig i sängen läsa en bok och plugga lite.. Koppla av!


Kommentarer
Felicia

Va med och tävla om ett urläckert pannband på www.tffallround.blogg.se

2012-09-19 @ 13:42:31
URL: http://Tffallround.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0