Natti natti


Ska sova nu. Börjar inte förens halv 10 imorgon, Chill!

HÄSTARNA IDAG:

Jag testade att tömköra Priffe idag, och det var han van med.! Endast jag som är lite ringrostig haha! Det är riktigt svårt att tömköra, när man inte är så duktig på det själv.. Eller lixom krångligt. Men jag tycker det är bra att kunna se från marken när han jobbar rätt osv, han behöver biffa till sig lite, men det kommer haha! Gubben!<3

Bobby red jag som sagt i paddocken, men det kändes inte ALLS bra, Jag red dåligt, stressat. KASST! Blev arg på mig själv, Han blev ju såklart som ett ? han försökte men det går inte när jag sitter där och förstör.. Bestämde mig då för att ta en lugn uteritt, och då föll det på plats! Båda skärpte sig lixom, mest jag. Släppte honom lite i galoppen och det tyckte han var roligt haha!! :) skönt att det blev ett lyckligt slut iaf!! :)

Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0