Snyft!

Idag var det sista dagen min älskade iphone såg ljuset!
Den har varit en trogen vän! Och försökt hålla ihop in i det sista med halva glaset borta och resten sprucket, Fel på batteriet och förmodligen en hel del krossat inuti telefonen.. Den kommer iallafall få en värdig begravning i soptunnan.. Farväl min vän!
 
Nej men asså, tänkte bara meddela att videon jag tänkt lägga upp när jag hoppar Bobby inte kmr upp för att den finns på min nu stendöda telefon och inte på simkortet... Men fixar en ny imorgon, för då ska jag hoppa med honom!
 
Priffe ska jag rida ut med i skogen, få klättra lite och öva motorik och få muskler imorgon! :D förövrigt var han duktig i paddocken idag, lite larvig var han dock i början, Han ville inte gå förbi en vit plaststol som han sätt många gånger nu haha. Det satt nog ett spöke på det idag...
 
 
 1 m med Bobby
 
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0