Söndag 16/9

Godmorgon!
Hoppas ni har sovit bra, det har inte jag gjort... Har vaknat flera gånger. Men tror det beror på att jag så täppt i näsan att jag inte kan andas ibland.

Idag blir det hoppträning kl 6. Hopptränade i torsdag också men fick inte till en bra känsla och det var sista hoppträning innan tävlingen på lördag så kollade om det fanns plats idag och det gjorde det. Hoppas det går bra idag annars vet jag inte vad jag ska göra... I fredags red jag unger i 20-30 min för det gick så himla bra så ville ha kvar den känslan så slutade. Igår red min systers kompis ut med honom och det hade gått super. Hoppas att hon vill rida honom regelbundet. Men vi får se.

Vi hörs under dagen!
Kram Alexandra

Kram Alexandra



Kommentarer
Johanna ♥

vart ska du tävla på lördag? :D

2012-09-17 @ 19:53:17
URL: http://skogensgard.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0