ToDo!

 
Helgens To-do list:
 
*Priffe och Bobby ska få mycket kärlek!<3
 
* Mitt rum och förrådet ska städas.
 
* Plugga
 
* ALL utrustning inklusive kläder ska tvättas, läder ska putsas,
 
*Blogga, fixa video på stallet, se om Emma kan skicka videon när jag hoppar bobby snart!
 
*söndag morron har jag utsläpp i stallet
 
*Fixa fotopapper, ska sätta upp lite bilder i rummet.
 
*om vädret tillåter, Tvätta både Bobbý och Priffe inför vinter massa kalla dagar framöver!
 
*Se om jag kan vara med på hoppträning med Bobby på söndag.
 
*Tvätta akvariet + fixa ny lampa
 
*Blogga ännu mera fixa tidinställda!
 
* Ta nya bilder till bloggen
 
* Se om jag kan komma iväg till Hööks, Köpa boots och sadelgjorden!
 
*Naturnära, köpa mat till ponnyplutt!
 
 
/ Emelie
 
 
 
Gosegrabbarna!! :D Bobby och Priffe!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0