Torsdag den tjugonde september!

Godmorgon!
Fick en grym ide igår kväll. Eftersom jag är ganska upptagen ikväll så satte jag klockan en och en halv timme innan jag skulle gå upp för att PLUGGA! Skulle upp halv tio men satte den på åtta. Men eftersom jag är morgonpigg så vaknade jag tjugo i åtta. Så har nästan varit uppe i en timme och pluggat. Kände att jag behövde en paus så tänkte att jag kunde blogga :)

Har en fråga till er! Vad vill ni läsa om? Jag har slut på idéer just nu. Emelie ska ut och vandra i skogen. Från idag till imorgon och ser att hon inte har gjort några inställda så jag får fixa bloggen nu.

Kram Alexandra



Kommentarer
Wilma

Kan inte du visa stallet och lägga upp lite videos både när du rider winne och är pysslar om han?:) skulle vara kul och se...

2012-09-20 @ 15:09:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0