Årets bästa dagar är över!

 
Jättetrött och glad tjej här! Jag fick med mig mitt älskade Dyon träns working collection, Det kommer klä Priffe fint! Det med ett blått pannband! super. Jag fick även passat på att köpt lite pälsglans. Jag hade kunnat köpa upp hela mässan, den var verkligen grym iår, men jag hade inte sparat ihop några särskillda pengar eller hade inte något jättebehov efter något! men mitt träns är med och då är jag nöjd haha!
 
Till showerna då, AMAZING! totallt tröttnat på gymkhanan, agilityn ja i princip allt som inte innebär hoppningen och de större tävlingarna, GP.ponnyn är även en favorit! Sen var bloggkampen så in i bänken rolig, Nytänk och ny show riktigt roligt! Älskade att Peder och Tyra bjöd så mycket på sig själva! haha
 
Nu ska jag äta sen ska jag upp till Priffe och fota han i det nya tränset :D 
 
 
Det blir nääästan som lite sneakpeak bilder... Ni får se bilder imorgon! Kraaaaammm!
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0