Dagen + lite annat!

Min kväll igår var lugn och skön! Kollade filmer och chattade med de som ska till AW. Helt galet roligt gäng. Gjorde upp lite planer för idag.

Först nu ska jag göra klart min matte läxa, sedan ska jag duscha och äta osv. Sedan ska jag packa lite för efter stallet åker jag med Evelina till Strömstad och sover i hennes mormors sommarstuga tror jag det var! Vi åker upp idag efter som det tar ganska lång tid att köra och så vill vi kunna sova längre imorgon. Imorgon ska vi heja/hjälpa Torslandas div 1 dressyr lag som tävlar på Strömstad rk. Det ska bli himla mysigt! Uppdateringen kommer inte vara jätte bra imorgon...

Nu måste jag sätta igång med läxan så vi hörs!

Kram Alexandra



Kommentarer
Katrin Skoog

fin blogg, gillar headern! :)

kolla gärna in på min blogg och lägg en kommentar om hur jag ska skriva och fixa med den så den blir bättre! :)
kraam!

2013-04-05 @ 09:05:18
URL: http://kaatrinskoog.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0