Vecka 17

Ny vecka och jag är helt död efter helgen... Har inte fått sova ut någon dag och har gått och lagt mig sent. Är som en zombie idag, ingen rolig dag i skolan heller. Men får göra det bästa av situationen och gå och lägga mig tidigt ikväll. Som tur är har jag sov morgon till halv elva imorgon så då kan jag sova ut lite iallafall! 
 
Är verkligen super nöjd efter igår, han hoppade så himla fint! Ååå vad jag älskar honom! Nästa tävling blir Div 1 omg 2 i lilla Edet den 5 maj om jag har någon som kan köra mig. Då hoppar vi LB och LB tror jag det är.
 
Denna veckan kommer bli grym! Eller iallafall helgen! En lugnt vecka i skolan också, två läxor och ett nationella i engelska hör och läs. Och på fredag är jag ledig för jag ska på horse show! På torsdag är det hoppträning. Och jag har kvällsfodring då! Sedan sover jag och Evelina kanske hos varandra och på fredag, lördag och söndag är det horse show! Om ni ser mig kan ni komma fram, hade vart lite kul att få se några av er! :) 
 
Kram Alexandra
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0