Godmorgon!

Veckan börjar närma sig fredag och helg, känns mycket bra och välbehövligt, ska försöka sitta med lite matte nu i helgen dessutom, räkna ikapp. Men en är det inte lediga dagar utan vi kör på idag med att starta dagen med idrott! Hur trött man än är innan så är man alltid piggare i huvudet efter att ha gjort nått fysiskt, så det känns bra!

Annars ska jag se om jag hittar mig ett par nya byxor idag istället på stan och sen städa mitt rum (den har ni hört några gånger nu....) men jag är så slarvig med mitt stackars rum. Sen ska jag rida Priffe som fick vila igår istället och efter det ta mig hem och ta det lugnt, kanske öppna poolen och simma lite? Sounds like a plan!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0