Godmorgon!

Hejsan, hur är det med er? Jag är själv väldigt förkyld och i torsdag hade jag feber.

Kom hem i torsdag på morgonen men det blev ju mitt i natten för oss eftersom USA ligger sex timmar efter Sverige. Så gick och la mig det första jag gjorde sova i fyra timmar ungefär och kände att febern försvann. Åkte till stallet på kvällen för att ha hoppträning. Winnie var galet pigg!! Som ni kanske såg på videon. Texten jag skrev kom inte med men han var som en studsboll men är nöjd med mig eftersom jag gjorde det bästa av situation.
Igår så var jag i stallet och träffade Bella och Emelie L vi hade mysigt. Dampade som vanligt. ;)

Idag så ska jag åka till Myone nu för att köpa nya tyglar. Dom jag har är förlånga så behöver ett par nya. Efter det ska jag till stallet och hjälpa Anna att fixa Debbie och sedan ska hon hjälpa mig med Winnie. Imorgon åker vi till gfrk och hoppar cr med våra små ponnysar. Jag ska hoppa 90 & 1 m. Hoppas det går bra :)
Är det någon av er som ska dit imorgon? :)

Kram Alexandra

New york in my heart! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0