hej där!

 
Idag visste jag inte vart jag skulle ta vägen, Jag red Priffe i manegen och inget var som det skulle. Blev bara hård i handen och sur på honom, ändå var det inte hans fel.. Fick då hjälp av en där, brukar inte vara ett så stort fan av när folk lägger sig i, i min ridning, men att hon frågade om jag ville ha hjälp, och då sa jag självklart ja, för det behövde jag, Och gud så bra det blev! Red runt med ett leende kan jag säga! Man lär sig aldrig något om det bara går bra hela tiden, Man behöver de där "dåliga" passen för att nånting någonsin ska bli bra, för att man får något att träna på, och något att be om hjälp för! då får man oftast väldigt mycket kunskap på vägen! helt klart!
 
 
Vi fick en fråga om vi kunde filma våra stall, och visst kan jag det! (jag har ju lovat det förr) Men kommer att göra det till helgen när inga är där, och hästarna ute i hagarna. Vet ju inte vilka som vill vara med på våran blogg lixom haha! Så det kommer att fixas! promise ;)
 
/Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0