Jobbat!

Den har dagen har varit fylld med saker.

Åkte som sagt till Myone men hittade bara ett par tyglar i rätt storlek och färg men dom var svin dyra. Tänker inte lägga så mycket på ett par tyglar får antagligen beställa på internet eller något annat ;) Efter det åkte jag till Anna och Emelie och hade skit kul. Filmade när dom red. Fick även film på när Anna gjorde upphopp och flög över på andra sidan. Hahah dog av skratt då!

Sedan åkte jag och Anna bort till Winnie medans jag hade insläpp fixade Anna Winnies saker efter det så skulle jag rida. Han var pigg och ville dra iväg några gånger men fick verkligen använda magmusklerna för att han inte skulle dra iväg. I slutet gick han super fint och kände mig nöjd inför imorgon:)

Efter stallet var det plugg tills melodifestivalen. Mamma hade gjort jordgubbar doppat i choklad. Mumma! Har precis rengjort Winnies benskydd, så imorgon får han ny tvättade skydd.
Taggar inför imorgon!

Kram Alexandra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0