Planer!

Godmorgon alla fina!
Idag ska jag städa mina rum. (Sover i min brors rum medans han är och har det skönt i Asien och därför har mitt rum blivit som ett bomb nedslag för att jag inte är där inne förutom när jag byter om )
Efter det ska jag göra ALLA läxor till nästa vecka. Har även två nationella prov nästa vecka. Så massa plugg blir det idag. Men ska bli skönt när allt är klart. När det är klart ska jag åka till stallet och ta in hästarna även rida Winnie sedan ska jag hem till Bella och sova där för jag och Evelina ska med henne till Jönköping imorgon där hon ska tävla. Jag och Ewe kommer vara dom bästa gromarna som finns ;)

Vi hörs under dagen! ❤
Kram Alexandra

Den här söta hunden var det Paula menade med vitt stort fluff, visst är han söt!!?



Kommentarer
äWä

givet att vi är de bästa groomarna!

2013-02-02 @ 16:34:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0