Planering!

Jag har lagt upp ett litet schema för Priffe under resten av månaden, det innebär manegeridning och en hel del uteritter, inget mer märkvärdigt! Jag kommer att gå till manegen idag, direkt efter skolan, jag får se hur mycket folk det är därinne, Men jag fick mig ett litet tips av en läsare, så det ska allt lösa sig!  
 
Jag hoppas verkligen marken tinar upp snart så man kan ut och galoppera också, nu får man hålla sig i skritt och trav, Priffe tycker det är så kul med härliga uteritter, racerponnyn! Längtar!
 
 
Iallafall så fick Priffe stå igår, så tar det ganska lugnt, Han ska gå stadigt, runt och vara framme för skänkeln, OCH tillbaka, Mellan hand och skänkel helt enkelt! haha, Jag brukar faktiskt sätta upp lite mål innan jag ska rida ett pass, tycker det är mycket roligare en det där med långsiktiga mål, Usch på dom! haha! en dag i taget lixom! en annan sak är mål i framtiden, men att sätta upp mål för vilka klasser man vill komma upp i under året, blää! press, onödig press!
 
Emelie
 
 
 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0