underbar dag!









efter en riktigt härlig dag i skidbacken vill jag bara hugga av mig fötterna... pjäxor är inte särskillt bekvämt! Dan har iallafall varit skitkul, och vi har varit smått galna, så jag tror alla som jobbar på Alebacken kommer känna igen oss när vi antagligen kommer tillbaka nästa helg, iallafall dom som jobbar vid skiduthyrningen, Helt sjukt, vi såg några killar i backen ( jag tror alla fattar) fick lite kontakt osv, men vi hann aldrig fram till dom och prata för dom hann åka, så jag och Matilda sprang då till skiduthyrningen, för att se om vi kunde få deras namn, självklart, haha, gud vad dom skratta åt oss!
- man fåtr visst vara med om mycket som skiduthyrare! Sa den
ena! haha Fick iallafall tag på dem och snackat lite! skitkul verkligen! haha,













Förövrigt när vi kom hem, tog jag hand om P, det blev en mysig skrittrunda med Lisa och Anna, Priffe är en helt otrolig häst altså! han går först, jag kan rida ut ensam på han, man behöver intw direkt begränsa sig med honom, kunnde inte hittat en bättre ponny! <3


Emelie


Kommentarer
Ragna

Snälla söta rara, använd hjälm! Det är den bästa livförsäkringen du kan hitta. Det är otäcka olyckor som kan hända och även om du kan åka, så kan inte alla andra. Min pappa (som åkt skidor sedan urminnes tider) blev nerkörd av en skitunge häromdagen och utan hjälm och ryggskydd vet man aldrig hur sånt kan gå. Det är inte värt att chansa med sitt liv!

För övrigt är er blogg rolig att följa :) Tycker ni båda är grymt duktiga som hinner med skola, egen häst och leva tonårsliv! Det hade jag aldrig lyckats med i den åldern.

2013-02-15 @ 23:08:11
URL: http://ragnasnyaliv.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0