Visste ni att..

Jag verkligen älskar att måla och rita! Jag målar med vanliga akvaryl pennor, blyerts, olje målningar och jag har ett eget staffli! Jag är bäst på att göra lite mera "tecknade filmer" figurer, Är inte så jätte bra på att måla verklighets troget, utan mer "barnsligt" Jag skulle göra mycket för att lära mig rita så ordentligt med verklighet i bilden, Tänk att kunna lära mig måla av Priffe!
 
Och bara för att jag skriver detta nu (som tidsinställt) ska jag ta fram lite papper och penna för att måla lite haha! :D
 
 
Eller vänta nu
Fuck perfection! HAHA!
 
Vill ni veta en till sak jag verkligen avskyr utan att överdriva att ha en tågrels i mun! Tandställning gör ont, det är grasligt + att allt fastnar! Jag har faktiskt fastnat i en kudde... Do not ask!
 
Emelie
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0