Bilder jag inte kan välja mellan!

 
Alla bilder jag har valt har som en "historia" bakom eller ett minne. Jag tycker om att ha de så, för varje gång man går förbi bilden får man ett leende. därför har jag så svårt att välja mellan dessa! Jag har bara en plats kvar i mina tavelramar,
Bilden där Priffe hoppar, vill jag ha för att det var en rolig uteritt, och att det är sååå Priffestyle! "Hans små busiga rävar" bakom öronen och raketbränsle där bak, Det tycker jag man ser i den bilden
 
och samma sak i den första. nyfken, busig och vaken! dessutom var jag och han på sådant ståålande humör den dagen! haha :D
 
Så vilken 1 eller 2?
 
Emelie


Kommentarer
Emma

2 tycker jag, själva bilden är finare och den känns mer speciell! ;)

2013-01-06 @ 23:03:49
URL: http://emmasalqvist.blogg.se
Emma

Även fast båda väcker minnen för dig så är bild nr 2 finare att ha i en ram på rummet, enligt mig! Riktigt söt bild å ni båda ser så glada ut :)

2013-01-06 @ 23:30:10
URL: http://Emmadaahlen.blogg.se
Annina Borgström

2! 😊

2013-01-07 @ 10:40:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0