Installera

Håller på att återställa våran dator för den är hur trög som helst. När installationen är klar så ska jag göra mer kvalitets inlägg.

Hoppträningen igår gick både bra och dåligt. Winnie var super pigg och glad. Allt gick jätte bra och helt plötsligt får Winnie något damp ryck och börjar kicka jätte mycket. Han lyssnade inget, men det var bara att låta honom kicka typ två varv och sedan var det inget mer med det. Han hoppade så ruskigt snyggt igår. När vi satte ihop alla övningar så var han med på alla hjälper jag gav honom. När vi skulle hoppa sista linjen som var på lång sidan drog han gärnet hahah. Men han lyssnade skit bra ändå. Tyvärr så filmade pappa väldigt konstigt. Jag hoppade ett hinder och han stängde av. Han gjorde så på alla hinder. Så ni får tyvärr ingen film....

Vet att det är många som börjar skolan idag. Jag börjar på onsdag hihi. Det är bara för vi har två studiedagar innan vi börjar så egentligen skulle vi ha börjat idag.

När börjar du skolan? :)

Kram Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0