Mina löften för iår!

♥ Fokusera på posetiv energi, Blicka framåt och glömma att 2012 endast hade en höjpunkt, Priffe♥ Annars har det i stort sätt varit mitt värsta år någonsin! Det jag kommer vilja minnas av 2012 var att Priffe kom, Min ögonsten, Och mitt allt! ÄRLIGT! Detta är mina sista rader om 2012 - nu 2013, som startas med att ponnyn är mystiskt halt, jättekul... Posetiv energi var det ja...Det finns de som har det värre. Jag får tänka så.

 

♥ Jobba upp mina betyg, inför bigbig framtids drömmar!

 

♥ Satsa på bloggen!

 

♥ Ta mycket bilder, jag ska kunna kolla i mina bildmappar och ha massa bilder. De säger mer än 1000 ord!

 

♥ Få en massa kunskap, lära mig mer i hästväg! Jag har fått en dille på det! Sitter och läser faktareportage en efter en! Jag snappar upp mycket ur dem! En hel del övningar för både hästen OCH en själv!

 

 

Emelie

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0