Önskerubrik: Mina mål inom ridsporten!

Önskerubrik av Caroline
 
Mina mål inom ridsporten
 
Jag har som nästan många andra som mål att bli en så duktig ryttare som möjligt, tävla de lite högre klasserna o.s.v o.s.v. Men sen har jag en dröm tillsammans med min syster, Eller ingen dröm, ett mål och en framtid inom hästsporten. Ett tillridningstall med unghästutbildning! Att ta hem och/eller köpa hästar som fått en liten tuff start i livet. Att ge hästarna "en ny mer rättvis start i livet" för att sedan sälja dem till vad de ämnar sig bäst för - Tävlingsponny/häst eller familje ponny/häst. Som Bobby, han svalt på en cirkus fick aldrig komma ut i hage, var outbildad o.s.v Nu har han varit här i 1.5 år ungefär och är idag en helt undebar och till en viss del utbildad i både dressyr och hoppning, och om 2 dagar åker han till en familj där han förhoppningvis kommer att få leva livet ut, och ha det riktigt GÖTT, det förtjänar han!
Sånt vill jag hålla på med i framtiden samtidigt som man tar hem folks ungästar och rider in dem eller utbildar vidare hästarna åt dem, och även ta hem problemhästar. Det är min och min systers framtid!
 
 
 
Emelie
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0