Sadeldjungel

Jag, pappa och mamma åker kanske in till svensk ridsport idag, om tiden räcker till. för att kolla på sadel till Priffe såklart. Jag får se om jag hittar någon, Jag behöver heller inte ha en jättedyr sadel än, då Priffe har tappat lite ryggmuskler och så efter all vila med småskador, Men nu när vi är på G igen, så kommer ju muskler sätttas igen, det går ju ganska fort efterssom han varit välmusklad innan, Så då kommer han förmodligen behöva ny sadel igen, så darför är det ingen mening att lägga flera tusen på en sadel och så ska han bara "växa ur den". men oavsett är jag är väldigt noga med att sadeln ska sitta PERFEKT. Vilken sadel det än är, Så så fort en sadel börjar ligga dåligt så ska den bytas ut. sån är jag...
 
Denna sitter ju så bra på honom, nåja den sitter på Bobby också.. :,) på tal om igentin, så har min häst en björnpäls, Jag får nog stå och rykta i timmar varje dag för att hjälpa honom och fälla av allt, Annars kommer han aldrig hinna blir av med all päls innan sommarn typ.... Så mycket päls har han, Hahaha så är det om man inte har täcke hela tiden på hästen...
..
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0