Svtplay<3 emelie

Nu är det snart dax att titta på Ponnyakuten med en skål popcorn, Få se vilka duktiga ryttare som är med denna gången. Jag tycker det är lite starkt att faktiskt erkänna att man har ett problem om man ser på dem som verkligen HAR ett problem! Starkt, Jag själv hade aldrig viljat vara med i ett sådant program då jag hellre löser mina problem själv med mina ponnys och med hjälp av tränare. tycker att man ej behöver stressa då och jag tror att det blir lite bättre då. Se på Bobby.... Han har jag "fixat" själv! Usch vad konstigt det lät och dumt.. Men tolka det rätt! Tycker iallafall att det är MÅÅNGA duktiga ryttare med i ponnyakutens castingar och jag tycker det är starkt att man förstår att man behöver hjälp! Grymt.
 
Första och senaste säsongen tyckte jag var bäst Speciellt hon med ungponnyn (hette den casanova?) Efterssom jag själv är interesserad av unga ponnys och hästar och visste att jag ville ha en själv i framtiden, så tog jag mycket lärdom av den säsongen! Får se vart på "listan denna säsongen hamnar på"
 
Dax för avsnitt 2!
 
Läckerbams! Den hästen är HÄFTIG att rida! Ägaren hittar ni här - http://livetmedlacker.blogspot.se/
 
 
Emelie


Kommentarer
Jenny

<3
Läcki hälsar att du får komma o hälsa på snart.
Kram

2013-01-21 @ 21:45:23
URL: http://www.livetmedlacker.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0