En dag i solen !

 
 
 
Sitter hemma hos Linnea och göttar oss i solen, bikinin är på, musiken är på och ett glas iskall mojito i handen,  (vi har bara mixen så ni behöver inte oroa er, totally alkoholfritt, den smakar så gott haha) 
 
efter vi har degat här ett tag ska vi gå långpromenad och sen ska Linnea låna Debbie så ska vi rida ut,jag på Priffe och Anna tar Winnetoo, som hon tar hand om åt Alex nu :) men det gör vi inte förens ikväll då det blir lite svalare. 
 
Men nu ska jag fortsätt ha det gött! Jag har cameran i högsta hugg så det kommer komma en del härliga bilder till er Senare. 
 
Hahahaha hittade dnna bildn på mig och linnea nu!! Vi har då minnsann varit kompisar ett bra tag!! Vad kan vi vara här 10-11 år kanske 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0