Nu släcker jag ner!

Klockan springer iväg som vanligt. Efter jag sprungit stack jag till lilla P borstade honom och kollade hovarna. Sen in i duschen, gjorde inpackning på håret och hela köret! haha. Nu är det bara en renbäddad säng som väntar! så gossigt så, regnet öser ner, hatar att Priffe står ute nu... stackars häst! Men så är det när boxkompisarna ska vara ute hela natten då får man följa med.. Dock har ju Priffe aldrig dött av lite regn, det är nog bara jag egentligen! han vill ju vara ute i ur och skur, bara han slipper vara inne och stå stilla så är han mycket nöjd! haha
Nej nu måste jag gå till sängs! God natt! Inlägg kommer imorgon! :D
 
Fina gamle skrutt!
 
 
 
 


Kommentarer
Jenny

Men knäppunge sluta tönta dig. En häst ska få vara häst, och ha det så naturligt som möjligt. Do they really care om lite regn? :p Skärp dig nu annars kommer jag och kittlar dig....

Svar: BUHUHHUHUU! MIN HÄST LIDER DÄR UTE!! HAHAHAHA!! :D
emelie adielsson

2013-07-04 @ 23:54:10
URL: http://www.livetmedlacker.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0