Allt är så bra!

Jag har haft det så himla bra nu asså! solen steker, igår kväll var jag och grilla med några kompisar, Dock lite ångest över lite grejer hahaha! :,) Men under dagen var jag på Torslanda fesivalen med Mamma och Pappa, Vi käkade på resturang, och jag fick med mig en långklänning hem! Tack mamma haha! :D
Jag har myst med min underbara ponny som jag ska dra till havet och bada med imorgon! Han kommer tycka det är så kul att galoppera i havet. Hoppas jag i alla fall.. haha 
Dessutom får jag snart ny telefon vilket ska bli superskönt! äntligen en fungerande telefon! kommer kunna blogga mer då, med tanke på blogg.se appen fungerar mycket bättre på iphone! :D Jag ska verkligen vara försiktig med denna för en gångs skull! :D
Juste jag badade i havet igår också, jag var så feg med att hoppa i att en tillslut puttade i mig haha! Det brukar bli så.... haha får se om Priffe behöver övertalas imorgon eller om han bara går i! Det tåls att spekulera om haha! :D
 
/emelie
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0