Dagen

Tjeena de var ett tag sen!
 Dagarna rullar på, imorgon börjar jag sommarjobbet, cashen rullar in haha!
 
Idag har jag och Alexandra varit borta med våra halvknäppa ponnysar vid terrängbanan, hoppa lite stockar, och gå i lite vatten. Annie var också med och fotade! Priffe hoppade på som bara den, när vi skulle gå ner i vattnet blev det dock lite komplikationer med två hästar med humör och egna viljor, Priffe fick jag i vattnet tillslut, och sen kändes det som om han bara ville vara i vattnet! haha 
Jag fick lite Flashbacks från när jag provred Priffe, när han gick ner i vattnet och doppa halva ansiktet i vattnet, precis som han gjorde när jag provred! haha
 
Bilderna som Annie tog ska andvändas i en ny header! tjohoo! Äntligen kommer vi göra bloggen lite somrig haha! :D
 
 
 
Emelie
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0