Glad midsommar!

Sjukt varmt ute idag, fuktigt. Vet inte vart jag ska ta vägen för att hitta ett svalt ställe idag. Jag har redan städat mitt rum och vart och hämtat sadelskåpet jag ska ha på AW. Vet att det är mycket tjat om AW men det är det som händer i mitt liv just nu. Hade tänkt och göra en videoblogg om vad jag har packat med mig till Winnie. Det är inte kul att se vad jag har med mig.
Ska åka till stallet om en halvtimme ungefär. Där ska jag börja packa till Winnie med Anna. Hon ska hjälpa mig och jag ska hjälpa henne :)
Sedan så ska jag hem, mamma och pappa ska ha gäster och jag ska ingenstans så kommer bara vara hemma.
Det är mina planer för idag. Juste jag och Anna blingade våra hjälmar igår.
Min är till vänster och Annas till höger!

Kram Alexandra



Kommentarer
linnea

vart köpte ni bling blinget?

2013-06-22 @ 12:16:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0