Hej!!

 
Internet här hemma har varit lite off så darför har jag intr kunnat blogga, men nu så! 
 
Jag har varit på klassresa ju, det var nog det roligaste jag gjort i mitt liv! jag, linnea, matilda och Anna skapade kaos vi låste in oss i vår stuga och kasta vattenballonger på folk som gick förbi från klassen, jag och Matilda smet ut på natten, det sluta med att vi fick gömma oss i en bastu, man fick inte vara ute efter 23 haha men det sket vi i haha! Nej men det var sjuk kul och jag vill åka på klassresa sådär 20 gånger till haha! 
 
Vad hände med priffe när jag var borta då? Jo suuper duktiga Ewe red ju honom, hon som tävlat Winnietoo i dressyren, hon är så duktig och det hade gått jättebra för dom! Jag blev så glad att hon ville hjälpa mig, och det var inte sista gången hon fick rida Priffe! 
 
Nu ska jag vara social med linnea som jag är med nu innan skolan, första lektionen är inställd och det är så gött! :) 
 
 
// emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0