MALTA BITCHES!

 
Den 12:e juli drar jag och min kompis Linnea med hennes familj och en familj till, till Malta i två veckor, Emelie Adielsson ska resa utomlands och lämna sin häst hemma?? hur gick det till? KOMMER INTE KLARA DET!
Priffe ska ändå dra vargtand och få två veckors semester för det, så då passar det in jättebra att resa just då men ändå.... Jag kommer ha så kul i Malta och jag längtar, men jag har sjuttioåtta klumpar i magen för att lämna min häst..... Anna kommer få se efter honom varje dag så han är i trygga händer, Jag blir så retad i stallet just nu för att jag är så nervös för lämna Priffe, men jag har ett sånt kontroll behov över honom, som en överbeskyddande morsa!
 
 
 
!
Kompisar i nio år! det känns lite sjukt, och nu ska vi utomlands tillsammans! Let´s do Malta osäkert!
 
 jag kommer verkligen ha jätte roligt, och jag kommer självklart klara att lämna Priffe hemma även om det känns lite jobbigt (töntig hästägare i know) Jag ska sola, bada och busa på kvällarna med alla vi unga som ska med haha! Äta gott och ha det gött!
 
 

Emelie
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0