Niornas bal 2013

Undebara 9D1! Det har verkligen varit upp och ner i denna klassen, tjejbråk, tuffa tider o.s.v. men på nått sett tror jag att vi bara blivit mer sámmansvetsade av det! och jag tycker verkligen om klasskompisarna och jag vill verkligen hålla kontakten med några av dom!
my best homie!!
 
 
Dagen man längtat efter så länge kom tillslut! Att sluta nian! Idag har jag i princip sovit och pratat i telefon, balen var ju faktiskt igår... Men jag hade inte tanke på att blogga då! Festen var helt otroligt kul, dansde tills man hade ont i fötterna, ni ser ju mina skor.. dom åkte av väldigt fort, Maten var super god och vet ni vad? Lokalen vi var i var själva BERG 211! Så jädra ball lokal är det!
 
Nu väntas ett långt sommarlov och sen är det gymnasiet som gäller! TAGGA
 
//Emelie


Kommentarer
Jenny

ska berätta nåt kul för dig om den lokalen när vi ses hehehehehehhehehehe

2013-06-13 @ 22:34:31
Evelina

åhh, va fin du ärrrr!!!
oj vad jag kommenterar, haha. pössss

2013-06-15 @ 18:16:15
URL: http://dressageme.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0