Vad har hänt sedan sist?

Hej, hur mår ni? Jag mår super bra, livet rullar på.
 

Vad har hänt under tiden jag har vart borta?
 
Förra onsdagen hade vi niornas bal, en grym kväll.
På nationaldagen var vi iväg och tävlade, bästa tävlingen vi har gjort om man räknar med känslan. Fick två ner i LB+ men hade grymmaste känsla, kom helt fel på näst sista hindret. Men Winnie hoppade grymt och jag kände att jag red bra. Framhoppningen till LA var det kaos. Vi kraschade räcket och fick bara ett bra språng, gick in med en dålig känsla på banan. Men vi går in och NOLLAR vår andra LA, blev tredje placerad där. Jag började nästan gråta så glad jag blev. Känsla här var bättre än i LB+. Även den första tävlingen på gräs.
 
Jag har gått ut nian och har sommarlov. Jag har lite panik över att jag inte vet vad som händer till hösten. Den 26 juni får vi reda på vilken skola vi kom in på. Alltså när jag är på AW.
Jag har haft grymma dagar i stallet med mina underbara kompisar. Jag och Emelie har haft bloggmöte, ska även försöka ha det någon gång i månaden.
 
Vad händer nu framöver?
 
Idag så är det hoppträning. Imorgon ska nya bilder till headern fotas av bästa Annie. Så förhoppningsvis får vi den nya snart. I början av nästa vecka ska jag kanske ut på äventyr, berättar mer om det senare. Nästa vecka ska jag börja packa till AW. För på söndag nästa vecka åker vi till Skåne för att vara där en vecka. Helt underbart. Bara 10 dagar kvar. Ni kommer få live uppdatering därifrån. Några dagar efter jag har kommit hem åker jag och mamma till Rhodos.
Det är lite av det som händer i sommar, men har mer planer :D
Gammal bild!
 
Kram Alexandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0