Dagen och allt därimellan!

Nu har jag varit duktig! en springtur + utfallsteg, Priffes grejjer  en härlig lång powerwalk med en superpigg ponny, det har jag gjort sen jag kom hem. :D 
 
Det nationella provet vi hade idag var super svårt, del 1 kunde typ slänga sig i väggen eller nått... Men jag kämpade på iallafall, försökte verkligen tänka! del 2 och 3 var annorlunda och jättelätta puh! Vi fick även reda på resultaten för de svenska nationella och det gick bra med två C på det muntliga och läsförståelsen, Dock vet jag att jag kan så mycket mer så glad på mig själv det är jag inte, det blev inte bättre av att jag bara fick E på det skriftliga, men jag har alltid haft lite svårt för skrift, det kanske ni märker på mina inlägg här? ibland kan det ju bli lite knasigt med hur jag lägger upp texten och det kan bli lite huller om buller!
 
Imorgon slutar jag super tidigt då sista lektionen med matte är inställd, (Glad Emelie) Så jag kommer ta hand om Priffe innan jag tar in hästarna, och då kommer jag ha jätte mycket tid till annat, ska defenitivt passa på att putsa allt läder!
Hästar tar så sjukt mycket tid och jag ÄLSKAR det! Att alltid ha något att göra mår jag bra av, oavsett om man knappt hinner med hälften ibland, känner nån igen sig? :D
 
 
 
 
 
 
Emelie
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0