Gokväll!

 
Det hade gått jättebra med Anna och Priffe idag! Så nu taggar jag antagligen träning imorgon! Skitkul ska det bli! 
 
Jag har som jag sa i morse haft en stallfri dag och det har ärligt talat varit nått utav det värsta jag gjort... Kalla mig hästnörd! nej men det var lite knasigt att inte vara i stallet, och jag saknar min häst efter en dag lixom.. Jag trodde aldrig jag skulle bli sån här och typ tjata om hur mycket jag gillar den hästen, brukar inte vara sån, men jag vet inte vad som hänt haha! 
 
Vad har jag gjort under denna stallfria dag då? Jo jag har varit med en av mina bästa vänner och bara chillat, käkat, ut och sprungit + lite styrka och solat o.s.v riktigt roligt med mycket skratt och gött tjöt! ( märks det att jag är göteborgare äller? Haha nu ska vi iallafall sova ( vi körde lite sleepover änna) men vi hörs imorgon! Komigen och ställ en massa frågor! Det finns inga dumma! Lovar! Haha 
 
 
Emelie


Kommentarer
Anonym

Vart har du köpt toppen:)?

Svar: på "Bling" i nordstan för 399 kr :D
emelie adielsson

2013-03-28 @ 13:24:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0