Lördag dagen innan tävling!

Gud vilken dålig fantasi jag har med tanken på rubriken ;)

Har vart uppe sedan sju typ. Har pluggat en stund och nu ska jag hoppa in i duschen. Efter det så ska vi åka och hämta min telefon och sedan ska vi in en sväng på myone och köpen en ny krubba till Winnie som tror att det är tredje världskriget eller något sådant bär han äter ;) Sedan ska jag fixa allt inför imorgon då vi åker till Borås och hoppar LC och LB.

Jag mår mycket bättre nu, har inte ont i halsen längre men låter som en kråka när jag pratar. Haha det låter faktiskt rätt så roligt ;) Ska bli skönt att komma utanför huset nu. I går fick jag nästan panik för jag var så rastlös. Så det passar bra att få komma iväg en sväng till stallet :)

Kram Alexandra

Bild från i somras när vi var och tränade hos Linn. 130 cm hoppar vi :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0