Planet för veckan!

Denna veckan kommer bli riktigt rolig. Imorgon är det helt vanligt först skolan sedan stallet och rida. På onsdag är det lag träning! Kommer bli kul att få träffa några i laget innan tävlingarna börjar! Sedan på torsdag är det samma som imorgon. På fredag tar Viktoria Winnie för då ska jag på Barrys event! Kommer bli grymt roligt!!! :D sedan på lördagen ska jag med Anna på tävling. Hon ska försöka kvala gp ponnyn, så jag ska grooma. Vi ska till holmegården. Är det någon av er som ska dit på lördag?? :)

På söndag ska jag bara ta det lugnt. :)
Kommer bli en grym vecka! Ne nu måste jag fortsätta med mitt pluggande!

Kram Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0